Carl Nielsen™ rosen navngives af Jytte Abildstrøm

Den smukke Carl Nielsen™ rose på en dejlig sommerdag.

Den kendte og elskede skuespiller, foredragsholder og debattør Jytte Abildstrøm navngiver på Odense Blomsterfestival en ny rose, udviklet af Poulsen Roser A/S.

I år er 150-året for Carl Nielsens fødselsdag og det fejres over hele landet, ikke mindst i Odense, hvor Odense Blomsterfestival inviterer til masser af arrangementer, med titusinder af blomster og flotte dekorationer. Altsammen som hyldest til Danmarks store nationalkomponist. Hele arrangemente finder sted i perioden 13.-16. august.

I forbindelse med Blomsterfestivalens åbningsceremoni torsdag den 13. august kl. 17.00, hvor blandt andet borgmester Anker Boye og Odense Symfoniorkester vil være til stede, navngives Carl Nielsen™ rosen. Vi er utrolig glade for at Jytte Abildstrøm har sagt ja til at forestå afsløringen og navngivningen af den vidunderlig smukke nye rose.

Poulsen Roser A/S har, i anledning af 150 året for Carl Nielsen, udviklet rosen. Firmaet har udviklet en lang række af de allerstørste og mest præmierede roser i verden. Mange vil sikkert kende roserne Tivoli 150™, Victor Borge™, Karen Blixen™ Kronprinsesse Mary™, Ingrid Bergman® og mange mange flere. Disse roser har i en årrække bevist deres høje kvalitet og utrolige skønhed i utallige haver og parker i hele verden.

Har du brug for billeder af rosen er du velkommen til at skrive til os.

På snarligt gensyn!

Poulsen Roser A/S