Nye prisvindende roser og clematis på IPM i Essen

Nyhed: Acropolis™ Boulevard® Evipo078(N)

I 2015 vandt vores rose, Elaine Paige™, rosernes Oscar, også kaldet ‘The Golden Rose of the Hague’. På IPM 2016 præsenteres vores helt nye roser og clematis for allerførste gang. Og hvem ved - måske har én af disse nyheder potentiale til at vinde en Oscar om nogle år.

De roser og clematis der præsenteres på IPM, har gennem 5-8 år, gennemgået en meget striks kvalitetskontrol, der sikrer at kun de mest hårdføre, sunde og smukkeste sorter kommer på markedet.

De nye sorter har, udover deres unikke skønhed, Long Decorative Value™, altså exceptionel holdbarhed i alle led, lige fra produktion, til transport, til grossist- og detailled, samt hos forbrugere.

Sorterne kan både dyrkes indendørs og udendørs. Planterne fremstår meget sunde. De er grønne fra bunden og til toppem, helt uden gule blade. De har stor blomsterrigdom og de har non-stop-blomstring, hvilket sikrer at planterne kan stå lang tid hos detailhandlen og se pæne ud - og selvfølgelig også hos forbrugerne.

Letdyrkede og omkostningslet produktion

De nye sorter er udviklet til at passe moderne produktionsfaciliteter. Fra levering af ungplanter til blomstrende salgsklare planter, går der kun 10-14 uger.

Vores roser og clematis er er udvalgt til at være letdyrkelige og til altid at blive flotte kvalitetsplanter. Og så dyrkes de oven i købet med 30% mindre energiomkostninger end andre standardsorter.

Vi kommer helt sikkert til at se meget mere til disse fantastiske nyheder i årene fremover.

Vel mødt på IPM i Essen, Tyskland. Du finder os i Hal 5, stand C33.

For mere information, send os venligst en mail.