Nye spektakulære roser og clematis

Roses Clematis2014 var endnu et godt år for Poulsen Roser. Vores roser og clematis vandt nemlig igen adskillige internationale præmier for skønhed og holdbarhed. Blandt præmierne var Floradanias ‘Innovation Award’, hvor hele tre af vores sorter var nomineret og vores FLORA™ kollektion (clematis til brug som indendørs potteplante, som krukkevækst og som bunddækkeplante) vandt som ‘Årets Bedste Nyudvikling’. På årets rosenafprøvninger vandt vores roser også flere priser for blandt andet duft og skønhed.

De nye roser og clematis, som vi præsenterer på IPM, står på skuldrene af vores ældre, velkendte og præmierede sorter, som vi har udviklet gennem mere end 100 år. De nye sorter har potentiale til at blive endnu bedre, endnu smukkere og endnu mere sunde end sine forfædre. Nyhederne er rigtblomstrende og blomstrer tidligere end ældre sorter. De er kontinuerligt blomstrende og har sundt grønt løv, uden nøgne stilke eller gule blade i bunden. Som noget helt specielt, blomstrer de fra bunden af planten og ikke kun i toppen, som andre roser og clematis naturligt gør.

Roser og clematis i høj kvalitet

Alle vores roser og clematis har Long Decorative Value™, som garanterer exceptionel høj kvalitet og holdbarhed, som strækker sig lige fra produktionen, under transporten, i butikkerne og hos slutbrugerne.

Nyhederne kommer i handelen i foråret 2015 i små mængder og i endnu større mængder i 2016. Se et udpluk af nyhederne her - og mange flere på IPM i hal 5, stand C33. Vi giver en kop kaffe på standen mens du kigger på de spændende nyheder.

Vi glæder os til at møde dig på IPM, Hal 5, stand C33

Du er velkommen til at kontakte os for mere information eller for billedbestilling.

Se -mere -om -nyhederne3