Roser og clematis med prisvinderpotentiale

Poulsen Roser er en stærk kandidat til at vinde Floradania Innovation Award 2014 - med hele tre nomineringer i tre kategorier. Kom og mød os på IPM 2014 (28. - 31. januar)på vores stand B27 i hal 5.

De nominerede clematis fra Poulsen Roser er blevet udvalgt for deres vidunderlige farver, skønhed og store blomsterrigdom. Kategorierne er Best Indoor Plant”, “Best Outdoor Plant” og “Best Concept. Vinderen af ​​Innovation Award 2014 vil blive annonceret på IPM.

På IPM introducerer vi flere smukke roser og clematis til både indendørs og udendørs dyrkning/produktion. Du kan se nogle af nyhederne her - og mange flere på IPM.

Udover skønheden og de mange dyrkningsmuligheder, har alle vores nyheder Long Decorative Value™. Det betyder at planterne fremstår med en exceptionel høj kvalitet og holdbarhed, som strækker sig lige fra produktionen, under transporten, i butikken og hos slutbrugeren. Når holdbarheden er så god, kan planterne naturligvis klare længere transporttider og dermed længere afstande. Det at de holder så godt, betyder mindre svind og dermed et bedre resultat hos groister og detaillister.

Om sorterne
• Tidlig blomstrende
• Rigtblomstrende
• Lang blomstringsperiode og gentagen blomstring
• Blomstrer fra bunden af planten og helt til toppen
• Ingen nøgne stilke eller gule blade i bunden af planten
• Intense og specielle farver som holder gennem hele blomstringsperioden
• Kan dyrkes indendørs og udendørs
• Enestående holdbarhed, hårdførhed og høj kvalitet

Om produktionen
• 30% mindre energiomkostninger, sammenlignet med andre standardsorter
• Udviklet til produktion på egen rod - med kun én stikling
• Kun 7-12 ugers produktionstid
• Meget produktionsvenlige sorter og omkostnings- effektiv produktion
• Enkel produktionsproces

Du er velkommen til at skrive til os på post@poulsenroser.dk for mere information eller for billedbestilling.

Vi glæder os til at møde dig på IPM, Hal 5, stand B27.

Mogens N. Olesen

Chefforædler og Administrerende direktør